Aparılan araşdırma zamanı müştərilərə sual verilir ki, “müştəri olaraq şirkəti hansı səbəbdən tərk edirsiniz?” İndi gəlin bu səbəblərə nəzər salaq:

Şəkil

 

 

 

 

 

 

Deməli sadəcə uyğun qiymətlər, keyfiyyətli məhsullar, bahalı reklamlar hər şeyi həll etmir. Təbii ki, şirkətin izlədiyi strategiyaya uyğun olaraq fərqli qiymət, keyfiyyət üstünlükləri əldə etməsi, bunları reklamlarla müştərilərinə çatdırması önəmlidir. Amma baxın ki, müştərilər daha çox hansı faktorlardan dolayı şirkəti tərk edir. Sizcə insan resurslarını çox geriyə atmaq, onu ikinci, bəlkə də “heçinci” dərəcəli saymaq, insan resurslarının sadəcə işə qəbul və kargüzarlıqdan ibarət olması ilə kifayətlənmək nə dərəcədə düzgündür? Bəlkə bu cür düşüncə tərzi şirkətə ciddi ziyan vurur? Gəlin daha bir neçə araşdırma nəticəsi ilə tanış olaq:

  • BMT-nin bir araşdırmasına görə yeni müştəri əldə etmək cari müştərini əldə saxlamaqdan 5 dəfə bahalıdır.
  • Harvard Business Review-ya görə yeni müştəri əldə etmək cari müştərini əldə saxlamaqdan 5-10 dəfə bahalıdır.
  • Bain-ə görə yeni müştəri əldə etmək cari müştərini əldə saxlamaqdan düz 10 dəfə bahalıdır.
  • Nick Wreden-ə görə pərakəndə satış sektorunda sadiq müştəri orta hesabla 3 dəfə daha çox pul xərcləyir. Fərqli sektorlarda bu xərcləmələr 20 dəfəyə qədər arta bilər.
  • Bain-ə əsasən əldə saxlanılan sadiq müştəri sayı 5% artırıldığı zaman şirkət gəlirləri 25% artır.

“Bütün bu rəqəmlər bizim üçün deyil, bizim ölkənin reallıqları başqadır” kimi çox da məntiqli olan fikirlər səsləndirilə bilər. Haqlısınız da. Rəqəmlərdə, faiz göstəricilərində fərq ola bilər, amma vacib olan və mənim vurğulamaq istədiyim insan resursları ilə şirkətin performansı, gəlir göstəriciləri arasında ciddi bir əlaqənin olmasıdır. Bu mövzunu bacardığım qədər akademik çərçivədə İnsan Resursları ilə şirkət performansı arasında əlaqə varmı ?  adlı yazımda detallı bir şəkildə ələ almağa çalışmışam. Bunun üçün də yazını daha da uzatmaq istəmirəm.

Son olaraq bunu qeyd etmək istərdim ki, insan resursları funksiyalarının normal şəkildə işlədiyi təşkilatlar yuxarıdakı cədvəldə də qeyd edilən müştəriləri itirmə səbəblərini aradan qaldırmaq mövzusunda daha uğurlu olacaq. Bu da zamanla şirkət gəlirlərində əks olunacaq. Bu düşüncəmin əsası da üst paraqrafda qeyd etdiyim yazımda var.


Tövsiyə olunan bəzi yazılar:


İstifadə edilmiş mənbələr:

Qeyd: İstifadə edilmiş şəkil başqa mənbədən alınıb.

Rəy bildirin...

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma